28 Temmuz 2014 Pazartesi

Diğer cumhurbaşkanlığı adayları Erdoğan ve Demirtaş’ı arayan ve bayramlarını kutlayan Ekmeleddin İhsanoğlu, bayramın ilk gününü İstanbul’da geçirdi. Evinden çıkarak yolda vatandaşlarla bayramlaştı

Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhsanoğlu, “Tüm Müslüman kardeşlerimizin bayramını kutluyorum. Irak’ta gaddar, terörist çete tarafından tutulan rehinelerin serbest bırakılmalarını umuyorum. İnşallah bu bayram serbest bırakılırlar” dedi. Bir vatandaşın İsrail’e Gazze konusunda tepki göstermediğini ifade etmesi üzerine İhsanoğlu, “İsrail’in vahşeti ilk değil. Tarihinde ilk kez İsrail’i kınayan, savaş suçu işlediğine dair, yasaklanmış silah kullandığına dair, raporu ben çıkardım. Ben İsrail’i yüz defa kınadım.


BİN DEFA DAHA YAPARIM


Bin defa daha kınarım. Çünkü bu senaryoyu bir daha göreceksiniz. Hiç kimse karşı duramıyor. Sırf bağırarak mı? Kınayarak mı? Bir arkadaşın bir lafı var. Kınaya kınaya kına gecesine döndük. Biz kınıyoruz da, başkaları kınıyor da netice ne oluyor. Netice almamız için birlik olmamız lazım. Genel sekreter olarak bunun yollarını aradım. Başardıklarım var. Başaramadıklarım var” diye konuştu.
Bu arada Köşk adayı Ekmeleddin İhsanoğlu, ilk turu 10 Ağustos’ta yapılacak cumhurbaşkanı seçim sürecinde diğer iki Köşk adayları Başbakan Erdoğan ve Selahattin Demirtaş’ı arayarak bayram tebriklerini ve temennilerini iletti. İhsanoğlu, CHP ve MHP’nin de aralarında olduğu parti liderlerini arayarak bayramlarını kutladı.


“Önemli olan vatana sadakat”


Cumhurbaşkanı adayı Prof. Ekmeleddin İhsanoğlu, rakip Köşk adayı Başbakan Erdoğan’ın “Kahire doğumlu” diyerek Türk olmadığı iddiasına cevap verdi. Önceki gün İstanbul’da Edirnekapı Şehitliği’ni ziyaret eden İhsanoğlu, “Birçok Türk gibi ben de gurbette doğdum. Önemli olan gurbette doğmak değil vatana sadık olmaktır” ifadelerini kullandı.
Next
Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

0 comments:

Yorum Gönder